Fit pudding chia z mango

Witajcie kochani po tak długiej wręcz nieobecności. Przez ten czas moje dziecię mocno podrosło (do tego stopnia, że miałam problemy z nadgarstkiem). Na szczęście problem ten minął i wszystko wróciło do normy. Poza tym jak to w życiu bywa – moja nieobecność wynikała z braku weny i przemęczenia. Dodatkowo kilka innych spraw i tak oto wracam do Was właśnie dziś. Na początku dwa przepisy z nasionami chia w roli głównej. Wspominałam o ich super właściwościach TU – więc trzeba coś wykombinować z nimi. Na pierwszy ogień – pudding z mango.

ZACZYNAMY!!!

SKŁADNIKI (2 porcje):

  • 200 ml mleka
  • Pół mango
  • 50 g jagód
  • 30 g chia
  • 30 g erytrolu
  • 0,5 łyżeczki aromatu waniliowego

 

SPOSÓB PRZYGOTOWANIA:

1)  W rondelku zagotuj mleko, dodaj erytrol, chia oraz aromat waniliowy. Mieszaj do uzyskania budyniowej konsystencji. Pozostaw do wystudzenia.

2)  Na spód pucharków wyłóż jagody, dodaj wystudzoną masę budyniową i wstaw do lodówki aby jeszcze bardziej zgęstniała (minimum 2 godziny).

3)  Zblenduj mango na gładką masę. Wyciągnij pucharki z lodówki i udekoruj mango. Dodatkowo na wierzch polecam dodać orzeszki pini oraz wiórki kokosowe – pychotka

Jedna porcja zawiera 216 kcal (B: 6.3 g; Tł.: 9.4 g; Węgl.: 27.8 g). Taki pudding świetnie nadaje się zarówno na 2 śniadanie jak i podwieczorek.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *